Συνεχίζει να εμπλουτίζει τον εξοπλισμού εκπαιδευτικού-ελαφρού μαχητικού αεροσκάφους M-346FA Master η Leonardo. Όπως έγινε γνωστό τα αεροσκάφη μπορούν πλέον να ενσωματώσουν τα ατρακτίδια Litening-5 και RecceLITE της ισραηλινής Rafael. Πρόκειται για σημαντική ενίσχυση, καθώς, όπως έγινε γνωστό, το καλοκαίρι του 2019, η Rafael, σε συνεργασία με την Elta, ανακοίνωσε ότι θα αναβαθμίσει τα Litening-5 και RecceLITE (της έκδοσης XR) με ραντάρ συνθετικής απεικόνισης (SAR : Synthetic Aperture Radar) και σύστημα κατάδειξης κινούμενων στόχων (GMTI : Ground Moving Target Indicator).
To Litening-5 ενσωματώνει βελτιωμένα υπέρυθρα συστήματα απεικόνισης, ευρείας απεικόνισης έγχρωμο σύστημα CCD (Charge-Coupled Device), καταδείκτη λέιζερ, σύστημα GMTI και προηγμένο σύστημα επεξεργασίας και παραγωγής εικόνων. Το RecceLITE-XR ενσωματώνει πολυφασματικό σύνολο αισθητήρων για κάθετη σάρωση του εδάφους και υπέρυθρους αισθητήρες για συνθετική απεικόνιση εδάφους σε μεγάλες αποστάσεις. Επίσης ενσωματώνει κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας, σύστημα επεξεργασίας σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα καταγραφής video πλήρους κίνησης.
Με την προσθήκη των συστημάτων SAR και GMTI τα ατρακτίδια θα έχουν τη δυνατότητα έρευνας την περιοχής πάνω από την οποία πετά το M-346FA Master και να παράγει υψηλής ευκρίνειας εικόνες. Το M-346FA σχεδιάστηκε ως ένα οικονομικό εκπαιδευτικό-ελαφρύ μαχητικό αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου, η χρήση του οποίου μειώνει το φόρτο εργασίας και την καταπόνηση των κύριων μαχητικών αεροσκαφών. Σε περίοδο πολέμου το M-346FA μπορεί να εκτελέσει μια σειρά αποστολών όπως εγγύς υποστήριξης, προσβολής στόχων στο έδαφος, αεράμυνα σημείου, συνοδεία και προστασία στρατηγικής σημασίας εναέριων μέσων όπως είναι τα ιπτάμενα ραντάρ ή τα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού, τακτική αναγνώριση κ.ά.
Το Μ-346FA Master παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 2017. Ενσωματώνει σύστημα ελέγχου πτήσεως Fly-By-Wire τεσσάρων καναλιών, καθώς έχει κριθεί, από πλευράς αξιοπιστίας και αντοχής σε πλήγματα, απόλυτα επαρκές και για τη διενέργεια πολεμικών επιχειρήσεων. Η μεταφερόμενη ποσότητα καυσίμου παραμένει ίδια εσωτερικά και εξωτερικά (τρεις δεξαμενές καυσίμου χωρητικότητας 630 λίτρων έκαστη), ενώ οι φορείς ανάρτησης οπλισμού-φορτίων, είναι τρεις σε κάθε πτέρυγα. Πέραν του βασικού αισθητήρα, του ραντάρ Grifo-M, το οποίο πρόκειται να αντικατασταθεί από το ραντάρ Grifo-E, τεχνολογίας AESA, το M-346FA εξοπλίζεται με σύστημα ζεύξης δεδομένων Link-16, καθώς και με το ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας DASS (Defensive AIDS Sub-System).
Το DASS περιλαμβάνει δέκτη προειδοποίησης εγκλωβισμού από ραντάρ (RWR : Radar Warning Receiver), σύστημα προειδοποίησης επερχόμενων πυραύλων (MAWS : Missile Aproach Warning System), καθώς και εκτοξευτές θερμοβολίδων και αερόφυλλων. Στον εξοπλισμό αποστολής περιλαμβάνονται επίσης σύστημα IFF, συστήματα ασφαλών επικοινωνιών, παρεμβολέας (Jammer), όχι ενσωματωμένος στο αεροσκάφος, αλλά σε μορφή ατρακτιδίου, ενώ πλέον υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης των ατρακτιδίων Litening-5 και RecceLITE.
Σε ότι αφορά στο οπλικό φορτίο, το M-346FA μπορεί να μεταφέρει βόμβες GBU-12 και GBU-16 Paveway II των 500 και 1.000 λιβρών αντίστοιχα. Επίσης μπορεί να μεταφέρει βόμβες καθοδήγησης λέιζερ Lizard-2 των 500 λιβρών, GBU-38 και GBU-32 JDAM των 500 και 1.000 λιβρών αντίστοιχα, καθώς και βόμβες καθοδήγησης συνδυασμού λέιζερ/GPS GBU-49 και Lizard-4 των 500 λιβρών. Τέλος, έχουν πιστοποιηθεί οι βόμβες SDB (Small Diameter Bomb) και οι βόμβες ελεύθερης πτώσης Mk.82 και Mk.83 των 500 και 1.000 λιβρών αντίστοιχα. Σε ρόλους αέρος-αέρος οι δυνατότητες περιορίζονται σε εμπλοκές εντός του οπτικού ορίζοντα από τη στιγμή που έχουν πιστοποιηθεί ο αμερικανικός AIM-9L και ο ευρωπαϊκός IRIS-T. Το σημαντικό εδώ είναι ότι ο τελευταίος αξιοποιείται σε συνδυασμό με σκοπευτικό επί κάσκας (HMD : Helmet Mounted Display), αποδίδοντας έτσι στο αεροσκάφος ικανότητες προσβολής ιπτάμενων στόχων, ακόμη και 180ο εκτός της γραμμής σκόπευσης.