Όπως μετέδωσε το δίκτυο «USNI News» η Sikorsky, σε συνεργασία με τους Πεζοναύτες, επίλυσαν τα προβλήματα με τους κινητήρες του CH-53K King Stallion, το οποίο αναμένεται να αντικαταστήσει τα παλαιά CH-53E Super Stallion. Ήδη το πρόγραμμα έχει καταγράψει μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις. Το CH-53K ξεκίνησε να αναπτύσσεται το 2006, ενώ έπρεπε να λάβει πιστοποίηση αρχικής επιχειρησιακής ικανότητας (IOC) το 2015.
Τα ελικόπτερα ενσωματώνουν τρείς κινητήρες General Electric T-408. Η επίλυση του ζητήματος των κινητήρων δημιουργεί αισιοδοξία ότι τα ελικόπτερα θα ενταχθούν σε υπηρεσία το 2023-2024 όπως επιθυμούν οι Πεζοναύτες. Οι διορθώσεις αναμένεται να ενσωματωθούν σε τέσσερα ελικόπτερα τα οποία θα πραγματοποιήσουν δοκιμές εντός του 2020. Εφόσον οι δοκιμές είναι επιτυχείς, τα ίδια ελικόπτερα θα χρησιμοποιηθούν στις αρχικές επιχειρησιακές δοκιμές αξιολόγησης τους από τους Πεζοναύτες.