Όπως ανακοίνωσε ο Γενικός Διευθυντής της τουρκικής TAI (Turkish Aerospace Industry, Temel Kotil, οι παραδόσεις των 15 εκπαιδευτικών αεροσκαφών Hürkuş-Β στην Τουρκική Αεροπορία θα ολοκληρωθούν εντός του 2020, με μικρή καθυστέρηση καθώς η τελευταία ενημέρωση, τον Οκτώβριο του 2018, όταν παραδόθηκε το πρώτο αεροσκάφος, ανέφερε ολοκλήρωση παραδόσεων το καλοκαίρι του 2019.
Δεν είναι η πρώτη καθυστέρηση στο πρόγραμμα Hürkuş-Β, το οποίο έχει καταγράψει πολύμηνη καθυστέρηση. Το αεροσκάφος άρχισε να αναπτύσσεται τον Μάρτιο του 2006 και σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα η πρώτη πτήση έπρεπε να πραγματοποιηθεί στα μέσα του 2009, ενώ οι παραδόσεις έπρεπε να ξεκινήσουν το 2011.
Ωστόσο, το πρωτότυπο αεροσκάφος ολοκλήρωσε την κατασκευή του τον Ιούνιο του 2012, ενώ η πρώτη πτήση έγινε τον Αύγουστο του 2013. Τον Ιανουάριο του 2014 η ΤΗΚ προχώρησε στην παραγγελία 15 Hürkuş-B (συν 40 ως δικαίωμα προαίρεσης που δεν έχει ενεργοποιηθεί). Αρχικά οι παραδόσεις είχαν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στα μέσα του 2017, μετά μετακύλυσαν για το Δεκέμβριο του 2017 και τελικά ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2018.
Το Hürkuş έχει αναπτυχθεί σε τρείς εκδόσεις: Η έκδοση Hürkuş-A είναι η βασική και αναπτύχθηκε για πολιτική χρήση. Το Hürkuş-B είναι η έκδοση βασικής εκπαίδευσης με ψηφιακό πιλοτήριο παρόμοιο μ’ αυτό των F-16 και των F-35. Στην έκδοση Hürkuş-C το αεροσκάφος ενσωματώνει οπλισμό, μέγιστου βάρους 1.500 κιλών, για την εκτέλεση αποστολών εγγύς υποστηρίξεως (αντιαρματικά βλήματα UMTAS, κατευθυνόμενες ρουκέτες Cirit, βόμβες ελεύθερης πτώσης και ατρακτίδια πυροβόλων).
Στη διάρκεια της τελετής παράδοσης του πρώτου Hürkuş-B ανακοινώθηκε ότι η Τουρκία επιθυμεί την προμήθεια 18 αεροσκαφών της έκδοσης Hürkuş-C (μια Μοίρα σε ρόλο εγγύς αεροπορικής υποστήριξης), αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υπογραφεί κάποιο συμβόλαιο.