Η Babcock και η σχεδίαση Arrowhead-140 επέλεξε τελικά το Λονδίνο για το πρόγραμμα ναυπήγησης των πέντε φρεγατών Type-31e, που είναι μικρότερες και οικονομικότερες από τις Type-26. Το κόστος του προγράμματος δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις £ 250 εκατομμύρια (€ 350 εκατομμύρια), δηλαδή το συνολικό κόστος και για τα πέντε πλοία δεν θα πρέπει να ξεπεράσει τα € 1,4 δισεκατομμύρια.
Η τελική συναρμολόγηση των πλοίων θα γίνεται στο Rosyth (Fife), ενώ τα διάφορα τμήματα θα κατασκευάζονται σε διάφορες τοποθεσίες της Μεγάλης Βρετανίας. Η έναρξη της ναυπήγησης του πρώτου πλοίου θα ξεκινήσει εντός του 2019, ενώ η παράδοση του προσδιορίζεται για το 2023.
Το διαγωνισμό διεκδίκησαν η BAE System με τις σχεδιάσεις Avenger (βελτιωμένη έκδοση των περιπολικών ανοιχτής θαλάσσης κλάσης «River») και Cutlass (βελτιωμένη έκδοση των κορβετών κλάσης «Al-Shamikh»), η BMT με τη σχεδίαση Nenator-110, η Stellar Systems με τη σχεδίαση Spartan και η νικήτρια Babcock με τη σχεδίαση Arrowhead-140 (έλκει την καταγωγή της από τις φρεγάτες κλάσης «Iver Hutfeldt» της Δανίας).
Αρχικά, το Λονδίνο αποφάσισε τη ναυπήγηση 13 φρεγατών Type-26, στο πλαίσιο της «Εθνικής Ναυπηγικής Στρατηγικής» («National Shipbuilding Strategy»), με στόχο την αντικατάσταση των 13 εν υπηρεσία φρεγατών Type-23. Ωστόσο το κόστος των Type-26 είναι της τάξεως του € 1,125 δισεκατομμυρίων (συνολικό κόστος του προγράμματος: € 14,625 δισεκατομμύρια). Ωστόσο για λόγους συμπίεσης του κόστους αποφασίστηκε η ναυπήγηση οκτώ Type-26 και πέντε Type-31e (συνολικό κόστος του προγράμματος: € 10,75 δισεκατομμύρια, εξοικονόμηση: € 3,875 δισεκατομμυρίων ή 26,5% του αρχικού προϋπολογισμένου κόστους)