Η ευρωπαϊκή MBDA παρουσίασε τη χερσαία έκδοση του αντιαρματικού βλήματος Brimstone. Το Brimstone ενσωματώνει διπλό σύστημα καθοδήγησης, με ραντάρ χιλιομετρικού κύματος (MMW : Milli-Metric Wave Radar) και Ημι-ενεργού Λέιζερ (SAL : Semi-Active Laser), ανήκει στο διαμέτρημα των 180 χιλιοστών και έχει βάρος 50 κιλά. Μέχρι σήμερα μπορούσε να εκτοξευτεί μόνο από αεροσκάφη, κυρίως από τη RAF, τα αεροσκάφη Eurofighter Typhoon FGR4 και τα UAV Protector RG Mk.1.
Η πρόταση της MBDA αφορά στο μη-επανδρωμένο χερσαίο όχημα THeMIS με εκτοξευτή έξι βλημάτων. Επίσημα η παρουσίαση του συστήματος θα γίνει στη διεθνή έκθεση DSEI. Το βλήμα θα είναι της έκδοσης Brimstone-2, ενώ στο μέλλον θα αντικατασταθεί από το υπό ανάπτυξη Brimstone-2 CSP (Capability Sustainment Programme).
Το πρόγραμμα CSP (Capability Sustainment Programme) αφορά στην αντικατάσταση όλων των παρωχημένων υπό-συστημάτων του Brimstone-2 με νέας τεχνολογίας και την επαύξηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του βλήματος. Οι νέες βελτιώσεις αναμένεται να αυξήσουν το μέγιστο βεληνεκές του βλήματος κατά 20% τουλάχιστον, σε σχέση με το βλήμα Brimstone-2, στα 72+ χιλιόμετρα περίπου (το μέγιστο βεληνεκές του Brimstone-2 είναι 60+ χιλιόμετρα).
Τα Brimstone-2 CSP θα ενσωματώνουν νέα μονάδα αδρανειακής μέτρησης (IMU : Inertial Measurement Unit), νέο σύστημα αυτόματης πλοήγησης για βελτιωμένη ακρίβεια στο μέγιστο βεληνεκές, καθώς και μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ και μνήμη και βελτιωμένες μπαταρίες με 30% αυξημένη διάρκεια.