Μετά την ανακοίνωση ότι τα πρώτα F/A-18E/F Super Hornet Block.3 αναμένεται να παραδοθούν στο Αμερικανικό Ναυτικό το 2020, ανακοινώθηκε ότι το Αμερικανικό Ναυτικό προχωράει στην ανάπτυξη της έκδοσης Block.2 του αεροσκάφους ηλεκτρονικού πολέμου E/A-18G Growler, το οποίο αποτελεί έκδοση του F/A-18 Super Hornet. Συγκεκριμένα εκδόθηκε το σχετικό αίτημα για πληροφορίες (RFI) και αφορά στην αναβάθμιση και των 161 εν υπηρεσία E/A-18G Growler στο επίπεδο Block.2.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό το πρόγραμμα ανάπτυξης της έκδοσης Block.2 θα αρχίσει τον Ιούνιο του 2020, ενώ η αναβάθμιση των αεροσκαφών θα αρχίσει το 2022 με τα πρώτα αεροσκάφη να παραδίδονται το 2025. Ενδιαφέρον για το πρόγραμμα έχει δείξει και η Αυστραλία η οποία διατηρεί σε υπηρεσία 11 αεροσκάφη του τύπου. Επίσης έγινε γνωστό ότι η Boeing προσφέρει το αεροσκάφος, στην έκδοση Block.2, στη Γερμανία και τη Φιλανδία. Το E/A-18G Growler Block.2 θα βασίζεται στο F/A-18E/F Super Hornet Block.3, δηλαδή θα ενσωματώνει όλες τις βελτιώσεις του, και θα περιλαμβάνει νέους παρεμβολείς και αισθητήρες ηλεκτρονικού πολέμου.
Υπενθυμίζουμε ότι τα F/A-18 Super Hornet της έκδοσης Block.3, όπως και τα E/A-18, της έκδοσης Block.2, θα ενσωματώνουν σύστημα IRST (Infrared Search & Track) μεγάλης εμβέλειας, το οποίο αυξάνει, σε μεγάλο βαθμό, της ανάλυση (resolution) πολλαπλών στόχων, συνεπώς επιτρέπει την ευκρινέστερη αναγνώριση των στόχων σε μεγαλύτερες αποστάσεις.
Επιπλέον τα Super Hornet Block.3 θα ενσωματώνουν νέο ψηφιακό πιλοτήριο (cockpit) της ισραηλινής Elbit, υπολογιστή αποστολής, νέο ταχύτερο σύστημα ζεύξης δεδομένων και ένα νέο HUD (Head-Up-Display) χαμηλού σχεδιαστικού προφίλ και διαστάσεων και μία ευρεία οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης διαστάσεων 10 x 19, με αυξημένες δυνατότητες απεικόνισης τακτικών δεδομένων, επεξεργασίας δεδομένων με τη βοήθεια προηγμένων εφαρμογών και παραγωγής υψηλής ανάλυσης εικόνας και ήχου.
Μια εξίσου σημαντική προσθήκη του Block.3 θα είναι οι σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου, οι οποίες θα αυξήσουν την εμβέλεια του αεροσκάφους κατά 160-320 χιλιόμετρα (από τα 725 χιλιόμετρα στα 885-1.045 χιλιόμετρα), ανάλογα με το φόρτο. Η προσθήκη των σύμμορφων δεξαμενών θα αφαιρέσει την ανάγκη μεταφοράς δύο εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου, άρα θα απελευθερωθούν δύο σημεία ανάρτησης της ατράκτου για επιπλέον μεταφορά όπλων.
Παράλληλα εξετάζεται και η πιθανότητα υιοθέτησης βελτιωμένων κινητήρων F-414 της General Electric με 20% αυξημένη ώση. Επίσης, τα F/A-18 Block.3 Super Hornet θα ενσωματώνουν και μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις οι οποίες θα μειώσουν τη διατομή ραντάρ του αεροσκάφους (RCS : Radar Cross Section). Η κυριότερη βελτίωση αφορά στην επανασχεδίαση του ρύγχους του αεροσκάφους.