Η Boeing ανακοίνωσε ότι σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει δοκιμές του CH-47 Chinook με τους ισχυρότερους κινητήρες της σειράς T-408 της General Electric. Στόχος η δημιουργία ενός ελικοπτέρου ικανού να ανταγωνιστεί την Sikorsky και το CH-53K στον διαγωνισμός για την αντικατάσταση των CH-53E. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται λίγες μόνο μέρες μετά την απόφαση του Αμερικανικού Κογκρέσου να ζητήσει από το Υπουργείο Άμυνας της χώρας να συντάξει και να καταθέσει αναφορά σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το πρόγραμμα CH-53K King Stallion των Αμερικανών Πεζοναυτών και να εξετάσει πιθανές εναλλακτικές λύσεις.
Το πρόβλημα με το CH-53K είναι οι μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις σε συνδυασμό με την ανάγκη να αντικατασταθούν, το συντομότερο δυνατό, τα CH-53E. Το CH-53K ξεκίνησε να αναπτύσσεται το 2006, ενώ έπρεπε να λάβει πιστοποίηση αρχικής επιχειρησιακής ικανότητας (IOC) το 2015, αλλά πλέον η IOC προσδιορίζεται χρονικά για τα τέλη του 2021 ή τις αρχές του 2022. Ο λόγος των μεγάλων καθυστερήσεων είναι η ανάγκη διόρθωσης σειρά προβλημάτων, που παρατηρήθηκαν στις αρχικές δοκιμές (συνολικά έχουν καταγραφεί 126 παρατηρήσεις). Τα προβλήματα αυτά και οι χρονικές καθυστερήσεις έχουν εκτινάξει το Fly-Away κόστος του CH-53K στα $ 122 εκατομμύρια (το 2018) με προοπτική, σύμφωνα με τη Sikorsky, το κόστος να πέσει στα $ 80 εκατομμύρια, υπό την προϋπόθεση ότι οι Αμερικανοί Πεζοναύτες θα προμηθευτούν 200 ελικόπτερα, όπως σχεδιάζουν.