Η ευρωπαϊκή υπηρεσία εξοπλισμών OCCAR-EA ανακοίνωσε ότι υπέγραψε δύο συμβόλαια με μια κοινοπραξία, την οποία αποτελούν η Airbus Helicopters Tiger, η Thales AVS και η MBDA, εκ μέρους των υπηρεσιών εξοπλισμών της Γαλλίας, της Γερμανία και της Ισπανίας (DGA, BAAINBw και DGAM αντίστοιχα).
Στόχος των δύο συμβολαίων είναι η μείωση του ρίσκου του προγράμματος «θεραπείας της απαρχαίωσης των Tiger», δηλαδή του προγράμματος ανάπτυξης της έκδοσης Mk.3 κατά την οποία θα αντικατασταθούν όσα υπό-συστήματα και μηχανικά μέρη έχουν πάψει να υποστηρίζονται ή θα πάψουν να υποστηρίζονται στο εγγύς μέλλον, ενώ τα ελικόπτερα θα αποκτήσουν νέες δυνατότητες.
Η φάση μείωσης του ρίσκου είναι συνέχεια της φάσης «έρευνας νέων τεχνολογιών», η οποία διήρκεσε τρία χρόνια (2016-2018) και είχε ως στόχο να προσδιορίσει τους τομείς, που θα βελτιωθούν στο πλαίσιο της ανάπτυξης της έκδοσης Mk.3. Με την ολοκλήρωση της φάσης μείωσης του ρίσκου, το 2019, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία θα έχουν μπροστά τους έναν τεχνολογικό οδικό χάρτη με επιλογές, με βάση τις οποίες θα καταλήξουν στο τι θα περιλαμβάνει η έκδοση Mk.3, που θα έχει τη μορφή προγράμματος εκσυγχρονισμού μέσης ζωής.
Στην έκδοση Mk.3 το ελικόπτερο θα ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες όπως νέο ψηφιακό πιλοτήριο, νέους αισθητήρες και ηλεκτρονικά συστήματα, καθώς και νέα όπλα, προς αντικατάσταση των αντιαρματικών βλημάτων AGM-114 Hellfire και Spike. Η ανάπτυξη της έκδοσης Mk.3 αναμένεται να ξεκινήσει το 2020, ίσως και το 2019, με στόχο την έναρξη της παραγωγής το 2025.