Σύμφωνα με τον Valery Polovinkin, Επιστημονικό Διευθυντή του κρατικού κέντρου ερευνών Krylov, η Ρωσία δεν πρόκειται να αποκτήσει νέο αεροπλανοφόρο πριν το 2030, ίσως και πριν το 2035, και ότι η όποια ναυπήγηση θα διαρκέσει περί τα 10 χρόνια.
Ο μεγάλος χρόνος ναυπήγησης, των 10 ετών, δεν προκύπτει από την αδυναμία των ρωσικών ναυπηγείων να κατασκευάσουν ένα αεροπλανοφόρου εκτοπίσματος 100.000 τόνων σε μικρότερο χρόνο, αλλά από την αδυναμία χρηματοδότησης της ναυπήγησης ενός αεροπλανοφόρου μεγάλου μεγέθους. Συνεπώς το κόστος θα πρέπει να κατανεμηθεί σε περισσότερα χρόνια.
Εναλλακτικά, σύμφωνα πάντα με τον Polovinkin, το Ρωσικό Ναυτικό θα μπορούσε να ναυπηγήσει πλοία μικρότερου εκτοπίσματος, περί των 50.000 τόνων, μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, αλλά οικονομικότερα, τόσο στο κόστος ναυπήγησης όσο και στο κόστος χρήσης και υποστήριξης.
Άλλωστε ποτέ το Ρωσικό Ναυτικό δεν έδειξε προτίμηση σε μεγάλα αεροπλανοφόρα. Για παράδειγμα το μόνο εν υπηρεσία αεροπλανοφόρο του Ρωσικού Ναυτικού, το Admiral Kuznetsov, έχει εκτόπισμα 43.000 τόνους και εντάχθηκε σε υπηρεσία το 1991.
Υπενθυμίζουμε ότι το Admiral Kuznetsov είναι εκτός υπηρεσίας, σε πρόγραμμα συντήρησης και αναβάθμισης, το οποίο αναμένεται να φτάσει το $ 1 δισεκατομμύριο περίπου. Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2021. Στο πλαίσιο της σχεδιαζόμενης συντήρησης του το ρωσικό αεροπλανοφόρο θα εφοδιαστεί με νέα αντιαεροπορικά βλήματα (32 Pantsir-M/-EM, μέγιστου βεληνεκούς 20-40 χιλιομέτρων) και νέους κινητήρες.