Κατανέμονται σε Υπηρεσίες των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, Ορεστιάδας, Αιτωλίας, Ακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας. Από αρχές του έτους έχουν παραληφθεί συνολικά 661 οχήματα. Πρόκειται για (56) υπηρεσιακού και ελευθέρου χρωματισμού, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω συγχρηματοδότησης του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, για την υλοποίηση της δράσης «Εξοπλισμός Αστυνομικών Υπηρεσιών Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για Δράσεις Οδικής Ασφάλειας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020».

(56) υπηρεσιακού και ελευθέρου χρωματισμού, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω συγχρηματοδότησης του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, για την υλοποίηση της δράσης «Εξοπλισμός Αστυνομικών Υπηρεσιών Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για Δράσεις Οδικής Ασφάλειας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020».
Κατανέμονται σε Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας και συγκεκριμένα (11) στην Αιτωλία, (14) στην Ακαρνανία, (21) στην Αχαΐα και (10) στην Ηλεία.

(6) ελευθέρου χρωματισμού, με χρηματοδότηση που εξασφαλίστηκε στο πλαίσιο μεταφοράς πιστώσεων από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Κατανέμονται σε Υπηρεσίες της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συγκεκριμένα από (3) σε Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα για την προστασία των συνόρων και τον έλεγχο του μεταναστευτικού ζητήματος, και

Σημειώνεται ότι από αρχές του έτους έχουν παραληφθεί, μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας, συνολικά (661) οχήματα, στα οποία περιλαμβάνονται:

(195) οχήματα που παραλήφθηκαν τον Ιανουάριο, τα οποία αποκτήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014-2020 «Ενεργητική Οδική Ασφάλεια» και μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας και κατανεμήθηκαν σε Αττική, Βόρειο και Νότιο Αιγαίο, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, Στερεά Ελλάδα, Ιόνια Νησιά, Κρήτη και Ήπειρο.


(35) οχήματα τον Μάρτιο τα οποία αποκτήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 «Ενεργητική Οδική Ασφάλεια» και κατανεμήθηκαν σε Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία και Μεσσηνία.


(264) οχήματα τον Απρίλιο τα οποία αποκτήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 «Ενεργητική Οδική Ασφάλεια» και κατανεμήθηκαν σε Αττική, Στερεά Ελλάδα, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Ήπειρο και Βόρειο Αιγαίο.


(70) οχήματα τον Μάιο τα οποία αποκτήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 «Ενεργητική Οδική Ασφάλεια» και κατανεμήθηκαν σε Αττική, Στερεά Ελλάδα, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Ήπειρο, Κεντρική Μακεδονία, Πελοπόννησο και Βόρειο Αιγαίο και

(35) οχήματα τον Ιούνιο τα οποία αποκτήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης ΕΣΠΑ 2014-2020 «Ενεργητική Οδική Ασφάλεια στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» και κατανεμήθηκαν σε Θεσσαλονίκη, Ημαθία, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία, Σέρρες και Χαλκιδική.

Με την προσθήκη των οχημάτων αυτών ενισχύεται σημαντικά και αναβαθμίζεται η επιχειρησιακή ετοιμότητα και ανταπόκριση των κατά τόπους αστυνομικών Υπηρεσιών και βελτιώνεται το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

Comments

  1. Επιτέλους φιλοτιμήθηκαν να πάρουν και νέα περιπολικά για την αστυνομία.
    Μερικά τα έβλεπες και νόμιζες ότι είσαι σε αναπτυσσόμενη χώρα που δεν είχε πιάσει ποτέ χρήματα στα χέρια.

    1. Ποσα χρειαζονται ακομη ειναι το ζητημα αφου τα υπαρχοντα γραφουν χιλιαδες χιλιομετρα καθε ετος και ειναι χρεπια εδω και χρονια ακομη και στα τμηματα της Αττικης.
      Αυτο που προκαλει εντυπωσει ειναι οι περιφημες κλουβες των ΜΑΤ ..
      Ρημαδια τριαντα και ετων διαλυμενα με κινητηρες αρχαιους ,υψηλης καταναλωσης ,με απουσια θωρακισης και στοιχειωδους προστασιας πλην καποιων μεταλλικων πλεγματων της συμφορας ..
      Δεν βρεθηκε ενας να παραγγειλει καποιες νεες ?

      1. Υπήρχαν χρήματα για να παραγγείλουν νέα οχήματα;
        Ακόμα και αυτά που αποκτήθηκαν είχαν χρηματοδότηση απο το ευρωπαϊκό ταμείο εσωτερικής ασφαλείας όπως αναφέρεται στο άρθρο.
        Η μοναδική περίπτωση δεν είναι πάντως ούτε περιορίζεται στα οχήματα για την αστυνομία, αφού και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για παράδειγμα είναι σε άθλια κατάσταση και παίρνουν φωτιά η μένουν απο τεχνικά προβλήματα σε αρκετές περιπτώσεις.

        Αν υπήρχαν χρήματα και δεν ενδιαφέρθηκε η ηγεσία θα έπρεπε να πάρουν παπούτσι οι υπεύθυνοι. Αλλά αυτό ποιός θα το αποφασίσει;

        1. Yπαρχουν χρηματα για λαθρο και σπαταλες η διορισμους κηφηνων αλλα οχι για αγορα μερικων δεκαδων εξοπλισμενων η θωρακισμενων λεωφορειων για μεταφορα των ΜΑΤ η αλλων αστυνομικων ομαδων με ασφαλεια ?
          Πλακα κανουμε τωρα ?
          Κρατος ειμαστε η περιπτερο?
          Εννοειται πως υπαρχουν χρηματα αλλα τα ξοδευουν σε ανοησιες και αχρηστα αντικειμενα με μηδενικο ελεγχο η καταλογισμο.
          Απο δωρεες σε ομαδες μεχρι χρηματοδοτηση ΜΚΟ και καθε ανθελληνικης δραστηριοτητας στα πλαισια »δρασεων» και αλλων δυσωνυμων ενεργειων.
          Μονο οταν φθανουν στου »μπατσους» εκει τα χρηματα στερευουν.
          Μηχανες και οχηματα απο διαφορετικους κατασκευαστες χωρις συμβολαια υποστηριξης με διαφορους να τρωνε απο τα αναλωσιμα και την συντηρηση βαζοντας στην τσεπη τους και το αποτελεσμα το βλεπουμε με την απουσια περιπολικων και ακινητοποιηση τους η ατυχηματα.
          Ουτε ασπιδες δεν ειχαν αγορασει δεκα χρονια στα ΜΑΤ τι λεμε τωρα και μολις προσφατα εγινε καποια παραγγελια λογω γεγονοτων Εβρου οχι για αλλον λογο δηλαδη αφου περα εβρεχε τοσα χρονια με τα αιτηματα τους..
          Ποια χρηματα?
          Για τον ΟΑΣΘ συμφωνω αλλα σε τελικη αναλυση ας τα παρουν μεσω ΕΕ ..
          Η ΕΛΑΣ ομως ασχετως χρηματων πρεπει να εχει τον καλυτερο εξοπλισμο .
          Σκασιλα μου αν ειναι σε αθλια κατασταση τα λεωφορεια αλλα αν ειναι τα αντιστοιχα των ΜΑΤ αυτο ειναι σκανδαλο αφου ουτε εκατονταδες χρειαζονται οπως των συγκοινωνιων ουτε την ιδια αξια εχουν για την κοινωνια .
          Το αν θα πανε ο μπαρμπα Μητσος και η κυρα Μαρια στον προορισμο τους με χαρβαλα η παλαιας τεχνολογιας οχηματα ειναι αδιαφορο μπροστα σε μια υποθετικη διαδρομη του αστυνομικου που εαν δεχθει σφαιρα η μολοτοφ στα τενεκεδια που τον εχουν τωρα θα καει η θα τραυματιστει η θα σκοτωθει.

          1. Η πρώτη μου απάντηση χάθηκε για λόγους που δεν αντιλαμβάνομαι, για αυτό θα προσπαθήσω για άλλη μια φορά με μια σύντομη περίληψη όσων έχω γράψει στο προηγούμενο που δεν δημοσιεύτηκε η χάθηκε.

            Αν είμασταν κράτος θα είχαμε και ανάλογο προγραματισμό, επειδή είμαστε όμως κ.λοχανείο δεν υφίσταται και προγραμματισμός. Έτσι αρπάζει όποιος προλάβει όσα προλάβει, με αποτέλεσμα να μην περισσεύουν χρήματα για απαραίτητα πράγματα.

            Η σκέψη ότι πρέπει να πηγαίνουν όλα η τα περισσότερα χρήματα στα ΣΑ είναι όμως λάθος, επειδή όλα ξεκινούν απο το οικονομικό και έτσι τα χρήματα που χρειάζονται για τις δαπάνες μια πόλης η πολιτείας πρέπει πρώτα να παραχθούν για να μπορούν να ξοδευτούν, οπότε είναι εξίσου σημαντικό να φροντίζουν για τα μέσα μαζικής μεταφοράς αφού οι εργαζόμενοι χρησημοποιούν σήμερα συχνά αυτά τα μέσα για την μετακίνηση τους απο το σπίτι προς τον χώρο εργασίας τους και για την επιστροφή. Οπότε είναι σημαντικό να υπάρχουν και αξιόπιστα μέσα μεταφοράς και για την κυρα Μαρία η τον μπάρμπα Μήτσο που δεν έχουν τα χρήματα να αγοράσουν ιδιωτικό αυτοκίνητο για να μετακινηθούν.
            Όταν μοιράζεις όμως σε όλους τους πολίτες αναπηρικό πάσο για τσάμπα μετακίνηση στα μέσα μεταφοράς εννοείται πως δεν νόημα η προσπάθεια.

            Στην Ελλάδα πρέπει να εμπεδώσουν επιτέλους ότι δεν μπορούν να πορεύονται μόνο με πακέτα Ντελόρ και χρηματοδοτήσεις απο την Ευρώπη, αν το καταλάβουν μια μέρα αυτό μπορεί και να γίνει κράτος η να πάει μπροστά η χώρα.

          2. Σου απαντω εδω αφου δεν υπαρχει πεδιο απαντησης στο σχολιο σου απο κατω.
            Εαν δεν υπαρχουν χρηματα φροντιζεις πρωτα τις αναγκες των ΣΑ αφου αυτα δημιουργουν το πλαισιο ασφαλειας και λειτουργιας του κρατους μεσα στο οποιο θα παει ο καθενας στην δουλεια του με τα λεωφορεια..
            Εαν δεν υπαρχουν αξιοπιστα λεωφορεια απλα θα αραιωσουν τα δρομολογια λογω καθηλωσης καποιων οπως ηδη συμβαινει και οι επιπτωσεις θα ειναι ελαχιστες αφου ο μεσος πολιτης μπορει να βρει εναλλακτικες.
            Τα στελεχη των ΣΑ πως θα πανε στο πεδιο δρασης τους?
            Η πως θα κυνηγησουν εγκληματιες η θα κανουν περιπολιες και εφοδους ?
            Με ποδηλατα ?
            Με ταξι η ΙΧ?
            Συνεπως η αναγκη προμηθειας πρωτιστως για τις ΕΔ και τα ΣΑ οχηματων που αναλογικα μαλιστα στην δευτερη περιπτωση ειναι ελαχιστα και με μεγαλυτερη διαρκει αζωης λογω πολυ χαμηλοτερης χρησης ειναι μεγαλυτερη ακομη και θυσιαζοντας την αντιστοιχη των πολιτων ..
            Εδω συμβαινει ακριβως το αντιθετο και εχουν μεινει οι ΕΔ με φορτηγα 50 ετων και οι αστυνομικες δυναμεις με αλλα ιδιας ηλικιας ..
            Οταν δεν υπαρχουν χρηματα δεν μοιραζεις τα ιδια παντου αλλα ιεραρχεις.
            Ουτε θα σκοτωθει κανενας πολιτης λογω παλαιοτητας λεωφορειων ουτε δεν θα παει στην δουλεια του .
            Απλα θα βρουν αλλον τροπο μεταφορας .
            Αντιθετα τα στελεχη ΔΕΝ εχουν επιλογη .
            Οταν καποιοι κατανοησουν τις αξιακες διαφορες και την προτεραιοποιηση η αποκτησουν κουλτουρα ασφαλειας και κατανοησουν τι σημαινει για τις αναγκες του κρατικου μηχανισμου τοτε θα υπαρξει και προοδος στην Ελλαδα ..
            Τωρα το να προσπαθω να πεισω για τα αυτονοητα που ισχυουν στο εξωτερικο εδω και δεκαετιες εδω μεσα δεν εχει νοημα .
            Ολα τα χρηματα αλλωστε ποτε δεν θα πηγαιναν σε ενα σοβαρο κρατος σε ΣΑ .
            Οταν ομως πασχεις στην αστυνομευση και το εγκλημα καλπαζει ανεξελεγκτο δεν πετας απο τα λιγοστα σου χρηματα για αγορα αστικων λεωφορειων αγνοωντας αιτηματα ανανεωσης υλικου μουσειου των κρατικων υπαλληλων σου που ειναι κλασμα των αναγκων αλλων οργανισμων ,αλλιως εισαι πολιτικος ρεμπεσκες και λαικιστης.

          3. Συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να γίνονται τσιγκουνιές και αλητείες σε κρίσιμες υποδομές για την χώρα και γενικά όπου είναι χρήσιμο, αλλά όλα ξεκινούν απο τα οικονομικά επειδή χωρίς χρήματα απλά δεν πας πουθενά.
            Αυτό φαίνεται και στις ανεπτυγμένες χώρες αν τις συγκρίνεις με φτωχές.

            Για να ξοδέψεις λοιπόν αυτά τα χρήματα σε υλικά και απαραίτητα μέσα, πρέπει πρώτα να φροντίσεις για τους οικονομικούς πόρους, αφού τα ΣΑ δεν παράγουν πλούτο η χρήμα αλλά ξοδεύουν και αυτό είναι στην φύση των πραγμάτων.

            Όλα πάνε με την σειρά, και το οικονομικό είναι η προυπόθεση για όλα όσα πρέπει να αγοραστούν.

      2. Να αρχισουν να σουταρουν τα αλλοδαπα στη χωρα τους εστω και με μια συλληψη, θυμασαι καποτε τη δεκαετια του 90 που ειχαμε 5% εγκληματικοτητα ; Αλλα καποιοι αδιαφορουν …εγκληματικα.

        1. Υπάρχουν ήδη συζητήσεις για άσκηση πίεσης προς τις χώρες καταγωγής λαθρομεταναστών για επαναπροώθηση τους στις χώρες απο τις οποίες προέρχονται, αλλά η Ελλάδα δεν συμμετέχει σε αυτές τις συζητήσεις, για λόγους που δεν γνωρίζω.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *