Μετά την επιλογή του MQ-9B Sky Guardian, τον περασμένο Νοέμβριο, η Αυστραλία οριστικοποίησε την πρόθεση της να αποκτήσει 12 UAV του τύπου για λογαριασμό της Πολεμικής Αεροπορίας. Η επιλογή ήταν μεταξύ του MQ-9B και τοθ MQ-9A, αλλά τελικά επιλέχθηκε το πρώτο, λόγω της μη-πιστοποίησης του MQ-9A για πτήση πάνω από αστικό περιβάλλον και διότι έχει χαμηλότερο μέγιστο βάρος απογείωσης. Το αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών ενέκρινε την πώληση των 12 MQ-9B, στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος FMS (Foreign Military Sales), με δυνητικό κόστος $ 1,65 δισεκατομμυρίων (για 12 αεροχήματα, τους αισθητήρες, τα ραντάρ συνθετικής απεικόνισης Lynx AN/APY-8, τα ραντάρ επιτήρησης θαλάσσης SeaSpray 7500 της Leonardo, τα συστήματα μέτρων ηλεκτρονικής επιτήρησης SAGE 750, τα όπλα και την υποστήριξη).
Το μέγιστο επιχειρησιακό ύψος που μπορούν να επιχειρούν τα MQ-9B είναι άνω των 40.000 ποδών, ενώ μπορούν να πετάν συνεχόμενα για 40 ώρες. Η μέγιστη ταχύτητας τους είναι 389 χιλιόμετρα την ώρα. Το μήκος τους είναι 11,7 μέτρα και το άνοιγμα των φτερών 24 μέτρα. Το μέγιστο εσωτερικά μεταφερόμενο καύσιμο είναι 2.721 κιλά, ενώ το μέγιστο μεταφερόμενο φορτίο είναι 2.177 κιλά σε εννέα σταθμούς ανάρτησης. Το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 5.670 κιλά. Ενσωματώνει κινητήρα TPE331-10 της Honeywell, μέγιστης ισχύος 900 ίππων και με ψηφιακό σύστημα ελέγχου του κινητήρα. Το MQ-9 SkyGuardian/SeaGuardian έλκει την καταγωγή του από το MQ-1 Predator, το οποίο εντάχθηκε στην Αμερικανική Αεροπορία το 2007.