Σύμφωνα με δημοσιεύματα του νοτιοκορεατικού τύπου η KAI (Korea Aerospace Industries) ξεκίνησε τη διαδικασία ανάπτυξης μονοθέσιας, αμιγώς μαχητική έκδοση του αεροσκάφους F/A-50 Golden Eagle. Συγκεκριμένα, πρόκειται να κατασκευαστεί τμήμα πιλοτηρίου, το οποίο θα δοκιμαστεί και θα αξιολογηθεί σε περιβάλλον εξομοιωτή πριν τις δοκιμές σε αεροσκάφος (η νέα έκδοση του αεροσκάφους θα ονομάζεται F-50). Η διαδικασία αυτή αναμένεται να διαρκέσει έως τον Φεβρουάριο του 2027. Η νέα έκδοση του αεροσκάφους θα ενσωματώνει συστήματα και τεχνολογίες, τα οποία έχουν αναπτυχθεί για το πρόγραμμα ανάπτυξης του νέου μαχητικού αεροσκάφους KF-21. Η αφαίρεση του δεύτερης θέσης θα απελευθερώσει χώρο για περισσότερο καύσιμο (μεγαλύτερη εμβέλεια), ενώ το αεροσκάφος θα ενσωματώνει και σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης στο έδαφος (μεγαλύτερη ασφάλεια). Η αύξηση της εμβέλειας θα είναι της τάξεως του 30%. Επιπλέον, το αεροσκάφος θα ενσωματώνει συστήματα και τεχνολογίες, τα οποία έχουν αναπτυχθεί για το πρόγραμμα ανάπτυξης του νέου μαχητικού αεροσκάφους KF-21. Μέχρι σήμερα το Τ-50 Golden Eagle (και οι εκδόσεις του) έχουν πετύχει πωλήσεις 280 αεροσκαφών, ενώ η KAI εκτιμά ότι η αγορά ελαφρών μαχητικών αεροσκαφών θα αυξηθεί σημαντικά, καθώς αποτελούν εξαιρετική εναλλακτική έναντι των ακριβών τακτικών μαχητικών.

Το T-50 Golden Eagle έχει εξελιχθεί από εκπαιδευτικό αεροσκάφος (εκδόσεις T-50, T-50B, T/A-50) σε εκπαιδευτικό/ελαφρύ αεροσκάφος (εκδόσεις F/A-50, F/A-50 Block.10, F/A-50 Block.20). Το T-50 Golden Eagle προέκυψε στο πλαίσιο του προγράμματος KTX-2, μετά από απαίτηση της Νοτιοκορεατικής Αεροπορίας για ένα νέο αεροσκάφος σε διπλό ρόλο: Επιχειρησιακής εκπαίδευσης και ελαφρού μαχητικού. Η σχεδίαση του ξεκίνησε στα μέσα του 1992 και ολοκληρώθηκε το 2001, ενώ η ανάπτυξή του ξεκίνησε στα τέλη του 1996 και ολοκληρώθηκε το 2002. Η πτήση του πρωτότυπου αεροσκάφους πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2002. Τα δύο πρώτα αεροσκάφη άφησαν τη γραμμή παραγωγής τον Αύγουστο του 2005. Ακολούθησαν εκτεταμένες δοκιμές και τον Απρίλιο του 2007 το αεροσκάφος χαρακτηρίστηκε πλήρως επιχειρησιακό. Στην έκδοση Block.10 τα αεροσκάφη ενσωματώνουν βελτιωμένο λογισμικό σύστημα έτσι ώστε να υποστηρίζουν τη χρήση του ατρακτιδίου στοχοποίησης Sniper. Στην έκδοση Block.20 τα αεροσκάφη έχουν ικανότητα εναέριου ανεφοδιασμού, μπορούν να φέρουν εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου των 300 γαλονιών, έχουν πιστοποιηθεί με πυραύλους αερομαχίας μέσου-μεγάλου βεληνεκούς, ενσωματώνουν νέα ηλεκτρονικά συστήματα και έχουν την υποδομή για ενσωμάτωση ραντάρ τεχνολογίας AESA.