Μετά από εννέα χρόνια ανάπτυξης και δοκιμών, το Αμερικανικό Ναυτικό φαίνεται ότι θα ακυρώσει το πρόγραμμα υβριδικής ηλεκτροκίνησης (HED : Hybrid Electric Drive), το οποίο είχε ως στόχο να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου στα Arleigh Burke (το πρόγραμμα αποφασίστηκε το 2009 και ξεκίνησε το 2011). Το HED αντλεί πλεόνασμα ισχύος από το ηλεκτρικό σύστημα του πλοίου και το χρησιμοποιεί για να ωθήσει το πλοίο. Αυτή η διαδικασία επιτρέπει στο πλήρωμα να απενεργοποιήσει τους κύριους κινητήρες και έτσι να εξοικονομήσει καύσιμο.

Ωστόσο, έκθεση του γραφείο GAO, αναφέρει ότι αξιωματούχοι του Ναυτικού έχουν ενημερώσει τόσο το GAO όσο και το Κογκρέσο ότι σκοπεύουν να ακυρώσουν το όλο πρόγραμμα, παρά τα $ 35 εκατομμύρια που διατέθηκαν για το 2020. Συνολικά, από το 2011 το πρόγραμμα έχει απορροφήσει περί τα $ 100 εκατομμύρια. Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ναυτικό το σύστημα HED έχει αποδειχθεί ακριβό στην υποστήριξη του, ενώ δεν χρησιμοποιείται πολύ συχνά, ιδιαίτερα όταν το πλοίο βρίσκεται σε περιοχή επιχειρήσεων, καθώς σχεδιάστηκε για χαμηλές ταχύτητες έως 11 κόμβους. Μπορείτε να διαβάσετε την έκθεση του GAO ΕΔΩ.