Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση η Boeing απέσπασε συμβόλαιο από την Διοίκηση Αεροπορικών Συστημάτων του Αμερικανικού Ναυτικού (NAVAIR : US Navy Naval Air Systems Command) για τη σχεδίαση, ανάπτυξη, δοκιμή και ολοκλήρωση σύμμορφων δεξαμενών καυσίμου (CFT : Conformal Fuel Tanks) στα μαχητικά αεροσκάφη F/A-18 Super Hornet.

Το σχετικό συμβόλαιο εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα ανάπτυξης της έκδοσης Block.III του F/A-18 Super Hornet, έκδοση η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της έκθεσης «Sea-Air-Space 2017». Εκτός από τις τοποθέτηση CFT, η έκδοση Block.III περιλαμβάνει και άλλες τέσσερις βελτιώσεις, οι οποίες θα προσδώσουν στο F/A-18 Super Hornet αυξημένες επιχειρησιακές ικανότητες.

Με την εγκατάσταση των CFT θα αυξήσει την εμβέλεια του αεροσκάφους, ενώ θα μειώσει την οπισθέλκουσα που παράγουν οι εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου. Επίσης θα απελευθερώσει δύο σταθμούς ανάρτησης για επιπλέον όπλα. Σύμφωνα με την Boeing οι CFT, σε σχέση με τις συμβατικές εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου, θα αυξήσουν την εμβέλεια του F/A-18 Super Hornet κατά 280 χιλιόμετρα περίπου.

Στη διαμόρφωση Block.III τα F/A-18 Super Hornet θα ενσωματώνει το βελτιωμένο υπέρυθρο σύστημα εντοπισμού IRST Block.II, το οποίο αυξάνει σε μεγάλο βαθμό της ανάλυση (resolution) πολλαπλών στόχων, συνεπώς επιτρέπει την ευκρινέστερη αναγνώριση των στόχων σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

Τα αεροσκάφη θα διαθέτουν επίσης νέο ηλεκτρονικό υπολογιστής και σύστημα ζεύξης δεδομένων, δηλαδή θα έχει τη δυνατότητα ανταλλαγής και διαβίβασης μεγάλου όγκου δεδομένων, ταχύτερα, τόσο με τα EA-18 Growler όσο και με τα E-2D Advanced Hawkeyes, μέσω του δικτύου TTNT (Tactical Targeting Network Technology).

Εκτός των βελτιώσεων στην ηλεκτρονική υποδομή, τα F/A-18 Block.III Super Hornet θα ενσωματώνουν και μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις οι οποίες θα μειώσουν τη διατομή ραντάρ του αεροσκάφους (RCS : Radar Cross Section). Οι κυριότερη βελτίωση αφορά στην επανασχεδίαση του ρύγχους του αεροσκάφους.

Τέλος, τα βελτιωμένα F/A-18 Super Hornet θα ενσωματώνουν ένα νέο ψηφιακό cockpit της ισραηλινής Elbit. Το νέο cockpit θα ενσωματώνει νέου υπολογιστές αποστολής, ένα HUD (Head-Up Display) χαμηλού σχεδιαστικού προφίλ και διαστάσεων και μία ευρεία οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης διαστάσεων 10 x 19, με αυξημένες δυνατότητες απεικόνισης τακτικών δεδομένων, επεξεργασίας δεδομένων με τη βοήθεια προηγμένων εφαρμογών και παραγωγής υψηλής ανάλυσης εικόνας και ήχου.