Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Telegraph», η οποία επικαλείται επίσημα έγγραφα, τα νέα οχήματα αναγνωρίσεων Ajax του Βρετανικού Στρατούς αντιμετωπίζουν σημαντικά τεχνικά προβλήματα όπως εκτεταμένες δονήσεις, κάτι που έχει αναγκάσει τον Βρετανικό Στρατό να επιβάλει περιορισμό στην ταχύτητα κίνησης, αλλά και το χρόνο παραμονής του πληρώματος εντός του οχήματος. Σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, το όχημα δεν μπορεί να κινηθεί με την όπισθεν όταν βρίσκεται αντιμέτωπο με κωλύματα ύψους μόλις 20 εκατοστών. Επίσης, το επίπεδο θορύβου που παράγουν είναι πολύ μεγάλο, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να είναι αναγκασμένο να φορά ωτασπίδες και να επιβάλλονται σε τεστ ακοής συχνά.

Σχολιάζοντας το δημοσίευμα το Βρετανικό Υπουργείο Άμυνας δήλωσε ότι ορισμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Ajax έχουν σταματήσει για προληπτικούς λόγους. Δήλωσε επίσης ότι ο Βρετανικός Στρατός, η General Dynamics και το Υπουργείο Άμυνας συνεργάζονται για να επιλύσουν τα προβλήματα. To 2010 η Μεγάλη Βρετανία επέλεξε την General Dynamics, αντί της BAE Systems και του CV-90, για την ανάπτυξη ενός νέου τεθωρακισμένου οχήματος αναγνώρισης με βάση το όχημα ASCOD. Το 2014 υπογράφηκε σύμβαση ύψους £ 3,5 δισεκατομμυρίων για την απόκτηση 589 οχημάτων διαφόρων εκδόσεων, εκ των οποίων 245 θα είναι Ajax. Οι πρώτες παραδόσεις έπρεπε να ξεκινήσουν το 2017, αλλά μέχρι σήμερα τα οχήματα δεν έχουν χαρακτηριστεί επιχειρησιακά.