Η γαλλική Safran, η γερμανική MTU και η ισπανική ITP ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν το πλαίσιο συνεργασίας τους για την κοινή σχεδίαση, ανάπτυξη και παραγωγή ενός νέου κινητήρα, ο οποίος θα εξοπλίσει στο νέο ευρωπαϊκό μαχητικό αεροσκάφος NGF (Next-Generation Fighter) του προγράμματος FCAS (Future Combat Air System). Η νέα κοινοπραξία ονομάζεται EUMET και θα είναι η μόνη κύρια συνεργάτης των τριών χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα FCAS (Γαλλία, Γερμανία και Ισπανία). Όπως είναι γνωστό, το ευρωπαϊκό πρόγραμμα FCAS σχεδιάζεται ως αντικαταστάτης των EuroFighter και Rafale από το 2040.

Στο πλαίσιο της κοινοπραξίας EUMET, η Safran θα είναι υπεύθυνη για τη συνολική διαδικασία σχεδίασης και ολοκλήρωσης των κινητήρων, ενώ η MTU θα είναι υπεύθυνη για τις υπηρεσίες που συνδέονται με τους κινητήρες. Η ITP θα συμμετάσχει στο σχεδιασμό και θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη τμημάτων των κινητήρων. Λεπτομέρειες για το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης των νέων κινητήρων δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα. Πάντως, όπως είχε δημοσιεύσει η γαλλική εφημερίδα «La Tribune», στις αρχές Απριλίου, το πρωτότυπο NGF θα ενσωματώνει τους κινητήρες M88 των Rafale.