Η Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ) ανακοίνωσε (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ) πρόκληση διενέργειας δύο (2) τεχνικών διαλόγων, διάρκεια 40 ημερών έκαστος (από την ημερομηνία ανάρτησης της πρόσκλησης, για την υποστήριξη του συστήματος «Βέλος», εντός του ραντάρ SUGI, και των ραντάρ MRDR-90E. Στόχος του διαλόγου θα είναι ο καθορισμός των τεχνικών απαιτήσεων για τη σύναψη σύμβασης υποστήριξη του «Βέλος» (όλων των συστημάτων και του συναφή εξοπλισμό του), εκτός του ραντάρ SUG, και των ραντάρ MPDR-90E. Στην περίπτωση του «Βέλος» οι απαιτούμενες υπηρεσίες είναι ταξινομημένες ως ακολούθως:

Α/ Συσκευασία/Επισημάνσεις:

(1) Συσκευασία

(2) Επισημάνσεις Συσκευασιών

Β/ Απαιτήσεις Συμμόρφωσης Υλικού:

(1) Συνοδευτικά Έγγραφα

(2) Επιθεωρήσεις/Δοκιμές

Γ/ Υπηρεσίες/Υποστήριξη:

(1) Τεχνικές Εκδόσεις

(2) Ενημέρωση Επί Συμβάντων Λοιπών Χρηστών

(3) Πιστοποίηση Συστημάτων

(4) Διαχείριση Διαμόρφωσης (Configuration Management)

(5) Διαχείριση Προγράμματος Εν Συνεχεία Υποστήριξης

(6) Διαχείριση Τεχνολογικού Κινδύνου (Obsolescence Management)

(7) Παροχή Εκπαίδευσης

(8) Παροχή Επιτόπιας Τεχνικής Βοήθειας

(9) Υποστήριξη σε Περιστατικά Ασφάλειας Προσωπικού/Εξοπλισμού

(10) Επιθεώρηση-Επισκευή Υλικών

(11) Προμήθεια Υλικών

(12) Ανταλλαγή Υλικών

(13) Μίσθωση Υλικών/Συσκευών

(14) Διακίνηση-Αποδοχή Υλικών

(15) Περιοδικές Επιθεωρήσεις

(16) Τεχνολογική Υποστήριξη

(17) Παροχή Εγγυήσεων

Στην περίπτωση των MPDR-90E οι απαιτούμενες υπηρεσίες και οι τεχνικές απαιτήσεις είναι ταξινομημένες ως ακολούθως:

Α/ Ανανεώσεις-Ενημερώσεις:

(1) Υπηρεσία Α1: Βιβλιογραφία-Εγχειρίδια

(2) Υπηρεσία Α2: Ενημέρωση επί Συμβάντων Λοιπών Χρηστών

(3) Υπηρεσία Α3: Διαχείριση Διαμόρφωσης (Configuration Management)

(4) Υπηρεσία Α4: Πιστοποίηση Συστημάτων

Β/ Διαχείριση Κύκλου Ζωής:

(1) Υπηρεσία Β1: Διαχείριση Προγράμματος

(2) Υπηρεσία Β2: Συσκέψεις-Ανασκοπήσεις

(3) Υπηρεσία Β3: Υποβολή Αναφοράς

(4) Υπηρεσία Β4: Παροχή Πληροφοριών Διαχείρισης Προγράμματος μέσω Ιστοχώρου

(5) Υπηρεσία Β5: Διαχείριση Τεχνολογικού Κινδύνου/Διαχείριση Απαξίωσης (Technological Risk / Obsolescence Management)

(6) Υπηρεσία Β6: Παροχή Τεχνικής Εκπαίδευσης

(7) Υπηρεσία Β7: Παροχή Τεχνικής Βοήθειας

(8) Υπηρεσία Β8: Υποστήριξη Τελικής Φάσης

Γ/ Συντήρηση και Εφοδιασμός:

(1) Υπηρεσία Γ1: Επιθεώρηση-Επισκευή Υλικών

(2) Υπηρεσία Γ2: Κακή Χρήση Υλικών (Mishandling)

(3) Υπηρεσία Γ3: Ανταλλαγή Υλικών

(4) Υπηρεσία Γ4: Προμήθεια Υλικών

(5) Υπηρεσία Γ5: Δανεισμός-Μίσθωση Υλικών / Συσκευών

(6) Υπηρεσία Γ6: Διακίνηση, Παράδοση – Παραλαβή, Αποδοχή – Απόρριψη Υλικών

Δ/ Τεχνολογική Υποστήριξη-Διαχείριση Ποιότητας:

(1) Υπηρεσία Δ1: Τεχνολογική Υποστήριξη (Engineering Support)

(2) Υπηρεσία Δ2: Εκπόνηση Μελετών-Ανάπτυξη Τροποποιήσεων

E/ Εγγυήσεις:

Υπηρεσία Ε1: Εγγυήσεις Υλικών