Η Airbus Helicopters ανακοίνωσε ότι παρέδωσε το πρώτο επιθετικό ελικόπτερο Tiger (EC-665) της διαμόρφωσης HAD στη Γαλλική Αεροπορία Στρατού. Το πρόγραμμα αναβάθμισης των Tiger από τη διαμόρφωση HAP (Hélicoptère d’ Appui Protection) στη διαμόρφωση HAD (Hélicoptère d’ Appui Destruction) αφορά σε πάνω από 100 τροποποιήσεις της ατράκτου, την ενσωμάτωση πάνω από 1.500 νέων μεταλλικών μερών και την εγκατάσταση 250 νέων καλωδιώσεων.

Σε σχέση με τη διαμόρφωση HAP η διαμόρφωση HAD έχει αυξημένο μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOW : Maximum Take-Off Weight), ενσωματώνει δύο ισχυρότερους κινητήρες MTR-390E μέγιστης ισχύος 1.303 ίππων έκαστος και το νέο σκοπευτικό σύστημα STRIX, το οποίο ενσωματώνει καταδείκτη λέιζερ, ικανό να υποστηρίξει βολές βλημάτων τύπου AGM-114 Hellfire II.

Το γαλλικό πρόγραμμα αφορά στην αναβάθμιση 40 ελικοπτέρων στη διαμόρφωση HAD, η οποία ολοκλήρωσε την ανάπτυξη της και τις επιχειρησιακές δοκιμές πεδίου το 2014.

Τον Ιούνιο του 1999, Γαλλία και Γερμανία προχώρησαν σε κοινή παραγγελία 180 Tiger (80 για κάθε χώρα) με κόστος € 3,3 δισεκατομμύρια (τιμές 1999). Το πρώτο ελικόπτερο άφησε τη γραμμή παραγωγής τον Μάρτιο του 2002, οι δοκιμές αποδοχής ξεκίνησαν το 2003, ενώ η παράδοση του στη Γαλλία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2005 (η Γερμανία παρέλαβε το πρώτο της ελικόπτερο ένα μήνα αργότερα, τον Απρίλιο του 2005).

Τον Μάρτιο του 2013 η Γερμανία ανακοίνωσε ότι θα μειώσει την παραγγελία της από τα 80 στα 57 ελικόπτερα, ενώ η Γαλλία ανακοίνωσε ότι η μίξη των 60 HAP και των 20 HAD θα τροποποιηθεί σε 40-40. Τα γαλλικά HAP ολοκλήρωσαν τις παραδόσεις τους το 2012, ενώ το Δεκέμβριο του 2015 αποφασίστηκε η αναβάθμιση τους στη διαμόρφωση HAD, πρόγραμμα το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025.

Το EC-665 Tiger έχει βάρος (κενό) 3.060 κιλά, βάρος μάχης 5.090, ενώ το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 6.000 κιλά. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 290 χιλιόμετρα την ώρα και εμβέλεια 800 χιλιόμετρα ή 1.300 χιλιόμετρα με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου. Η μέγιστη επιχειρησιακή οροφή ανέρχεται στα 13.00 πόδια (4.000 μέτρα).

Ο μόνιμος εξοπλισμός του αποτελείται από ένα πυροβόλο GIAT-30 των 30 χιλιοστών με απόθεμα 450 φυσιγγίων. Από εκεί και πέρα στους δύο εσωτερικούς σταθμούς ανάρτησης μπορεί να μεταφέρει ένα ατρακτίδιο με πυροβόλο των 20 χιλιοστών, ένα ατρακτίδιο με 22 μη-κατευθυνόμενες ρουκέτες SNEB των 68 χιλιοστών ή 19 μη-κατευθυνόμενες ρουκέτες Hydra των 70 χιλιοστών ή τέσσερα αντιαρματικά βλήματα (η Γαλλία έχει επιλέξει τους AGM-114 Hellfire II). Στους δύο εξωτερικούς σταθμούς ανάρτησης μπορεί να μεταφέρει δύο βλήματα αέρος-αέρος Mistral-2 (Γαλλία) ή FIM-92 Stinger (Γερμανία) ή ένα ατρακτίδιο με 12 ρουκέτες SNEB ή επτά ρουκέτες Hydra.