Παρόλο που τα τελευταία 20 χρόνια η Νοτιοδυτική Ασία είναι το ποιο συνηθισμένο θέρετρο πολεμικών επιχειρήσεων για τις Αμερικανικές Ένοπλες Δυνάμεις, οι περισσότεροι πόλεμοι παγκόσμιος έχουν διεξαχθεί σε τροπικά περιβάλλοντα, από ζούγκλα μέχρι σαβάνα. Μια πρόσφατη δοκιμασία που διεξήχθη από το Tropic Regions Test Center (TRTC) περιλάμβανε το Polaris MRZR που έφερε ελαστικά χωρίς αέρα που κατασκευάζονται από την Michelin.

Πέρα από το προφανές πλεονέκτημα έναντι συμβατικών ελαστικών που είναι πως δεν υπάρχει ο κίνδυνος να ξεφουσκώσουν, επίσης μειώνετε και το βάρος, κάτι πολύ σημαντικό σε μικρά οχήματα γιατί δεν χρειάζεται να φέρουν ρεζέρβα και εργαλεία επισκευής. Τα ελαστικά Tweels έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζονται σε διαφορετικές εδαφικές καταστάσεις και έχουν τριπλάσια διάρκεια ζωής από τα συμβατικά ελαστικά.

Επίσης είναι σχεδιασμένα να ανταπεξέρχονται σε τυχόν καταστροφές καλύτερα από ότι τα Run-Flat λάστιχα πεπιεσμένου αέρα, τα οποία δοκιμάστηκαν με εσκεμμένες φθορές (τρύπες) που έγιναν με τρυπάνι για να προσομοιάσουν περίπτωση προσβολής τους από σφαίρες. Τα Tweels αποδίδουν καλύτερα σε πετρώδες και αμμώδες έδαφος, αλλά όχι σε βαθιά λάσπη η οποία μπαίνει στις εγκοπές των ελαστικών και τα κάνει βαριά με αποτέλεσμα να γίνετε δύσκολος ο χειρισμός του οχήματος.