Η εταιρία Faradair Aerospace ανακοίνωσε την ανάπτυξη του μη-επανδρωμένου πυροσβεστικού αεροσκάφους BEHA M1-AT (Bio Electric Hybrid Aircraft M1-Air Tanker). Το BEHA M1-AT σχεδιάστηκε προκειμένου να λειτουργεί σε «αγέλη», δηλαδή πολλά μαζί BEHA M1-AT επιχειρούν κατά της φωτιάς, αφενός για να την κατασβήσουν, αφετέρου να μην υπάρχει ο κίνδυνος ανθρώπινων απωλειών, όπως συμβαίνει με τα επανδρωμένα πυροσβεστικά αεροσκάφη.

Επιπλέον η χρήση του BEHA M1-AT είναι σαφώς οικονομικότερη από τη χρήση των πυροσβεστικών ελικοπτέρων και αεροσκαφών, ενώ μπορούν, φορτωμένα με νερό, να εκτελούν αυτόνομη περιπολία, με τη χρήση αυτόματου πιλότου, επί προεπιλεγμένης πορείας. Έτσι εάν και εφόσον ξεσπάσει πυρκαγιά, τα BEHA M1-AT, όντας στον αέρα θα μπορούν να σπεύσουν ταχύτατα στη σημείο ενδιαφέροντος και να αντιμετωπίσουν τη φωτιά στη γέννηση της.

Το BEHA M1-AT ενσωματώνει έναν κινητήρα μέγιστης ισχύος 2.000 (ο τύπος δεν έχει αποφασιστεί ακόμα). Έχει εκτόπισμα 11 μέτρα και ικανότητα μεταφοράς φορτίου βάρος 10 τόνων (νερό ή επιβραδυντικό υγρό). Το BEHA M1-AT διαθέτει τρείς πτέρυγες σε κάθετη σειρά (triple box-wing), κάτι που του επιτρέπει να απογειώνεται και να προσγειώνεται σε μικρούς αεροδιαδρόμους και να μεταφέρει μεγαλύτερα βάρη. Η άτρακτος είναι κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά, ιδιαίτερα ανθεκτικά, αλλά ελαφρά σε βάρος.