Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου και σύμφωνα με τις αποφάσεις της επιθεώρησης άμυνας και ασφάλειας που ανακοινώθηκε-δημοσιοποιήθηκε στα τέλη Μαρτίου, το Βρετανικό Υπουργείο Άμυνας έχει αποφασίσει να αποσύρει το σύνολο των εκπαιδευτικών αεροσκαφών Hawk T1, εκτός αυτών που χρησιμοποιεί το σμήνος επιδείξεων «Red Arrow», μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2022. Συνολικά, η Βρετανική Αεροπορία διαθέτει 76 Hawk T1 και 28 Hawk T2, ενώ οι «Red Arrow» χρησιμοποιούν εννέα, από τα 76, Hawk T1. Συνεπώς, το Μάρτιο του 2022 θα αποσυρθούν τουλάχιστον 67 Hawk T1. Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα τα Hawk T1 των «Red Arrow» θα παραμείνουν σε υπηρεσία έως το 2030, ενώ τα Hawk T2 θα αντικατασταθούν από ένα νέο εκπαιδευτικό-ελαφρύ μαχητικό αεροσκάφος, από το 2025 και μετά.

Εκτός των Hawk T1 και πάντα στο πλαίσιο των πρόσφατων αποφάσεων της κυβέρνησης, θα αποσυρθούν μια σειρά οπλικά συστήματα, για τα οποία σας έχουμε ενημερώσει με σχετικά μας άρθρα, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε στο τέλος της ανάρτησης. Τα πρώτα εκπαιδευτικά αεροσκάφη Hawk, στην έκδοση T1) εντάχθηκαν σε υπηρεσία τον Απρίλιο του 1976, ενώ οι «Red Arrow» υιοθέτησαν το αεροσκάφος το 1979. Το διάστημα 1983-1986, 88 αεροσκάφη αναβαθμίστηκαν στο επίπεδο Hawk T1A, για να μεταφέρουν έως δύο βλήματα αερομαχίας AIM-9L Sidewinder και το ατρακτίδιο ADEN με πυροβόλο των 30 χιλιοστών. Στη διάρκεια των δεκαετιών του 1990 και του 2000, 80 αεροσκάφη αναβαθμίστηκαν δομικά, στο πλαίσιο του προγράμματος FRP (Fuselage Replacement Programme). Το 2009 άρχισαν να εντάσσονται σε υπηρεσία τα πρώτα Hawk T2.