Στις 10 Ιουλίου είχαμε δημοσιεύσει την είδηση ότι σύμφωνα με την πολωνική ιστοσελίδα «Gazeta.pl», η χώρα θέλει να αποκτήσει 250 νέα άρματα μάχης, με πιθανότερη επιλογή το αμερικανικό M-1A2C Abrams. Τελικά, το πολωνικό Υπουργείο Άμυνας επιβεβαίωσε την είδηση και ανακοίνωσε ότι θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Το ενδιαφέρον την είδησης είναι ότι ενώ η Πολωνία διαθέτει 249 γερμανικά άρματα μάχης Leopard-2 (142 Leopard-2A4, αναβαθμίζονται στο επίπεδο Leopard-2PL, και 107 Leopard-2A5) και η λογική επιλογή θα ήταν να πάει στο Leopard-2A7V για ομοιοτυπία, εντούτοις επέλεξε το αμερικανικό άρμα μάχης. Όπως είχε αναφέρει η «Gazeta.pl» το κόστος του προγράμματος θα είναι μεταξύ $ 2,9-5,5 δισεκατομμυρίων, μαζί με τα πυρομαχικά, την υποστήριξη, την εκπαίδευση και τις υποδομές.

Τα M-1A2C Abrams, πρώην M-1A2 SEP(v)3, είναι η τελευταία και η πλέον σύγχρονη διαμόρφωση των Abrams, την οποία έχει ήδη υιοθετήσει ο Αμερικανικός Στρατός. Στη συγκεκριμένη έκδοση, βελτιώσεις ενσωματώνονται στους τομείς της επιβίωσης, της αποτελεσματικότερης και οικονομικότερης τεχνικής υποστήριξης, της συνολικής αποτελεσματικότητας του άρματος ως ολοκληρωμένο οπλικό σύστημα και της ικανότητας του να εκτελεί δικτυοκεντρικές επιχειρήσεις. Η ανάπτυξη του M-1A2C ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2015, οπότε και ξεκίνησαν οι τεχνικές και επιχειρησιακές δοκιμές από τον Αμερικανικό Στρατό με επτά πρωτότυπα. Οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τον Σεπτέμβριο του 2017.

Εξέλιξη του M-1A2C Abrams είναι το υπό ανάπτυξη M-1A2D Abrams, πρώην M-1A2 SEP(v)4. Η παραγωγή του M-1A2D Abrams αναμένεται να ξεκινήσει το 2023, ενώ η ένταξη του σε υπηρεσία προσδιορίζεται χρονικά για το 2025. Θα ενσωματώνει αισθητήρα FLIR 3ης γενιάς, ο οποίος αναμένεται να προσδώσει στο άρμα αυξημένη φονική ικανότητα. Το νέο FLIR θα έχει ολοκληρωμένη δυνατότητα αναγνώρισης, επιτήρησης και πρόκτησης στόχου, συνεπώς το πλήρωμα θα έχει ολοκληρωμένη εικόνα του στόχου, την οποία θα μπορεί να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο και σε άλλα φίλια τμήματα. Επίσης, θα ενσωματώνει και ολοκληρωμένο σύστημα εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί η εξοικείωση των πληρωμάτων με το άρμα. Φυσικά, θα ενσωματώνει και ενεργητικό σύστημα αυτοπροστασίας.