Το Πολεμικό Ναυτικό της Ιαπωνίας παρέλαβε το 12ο και τελευταίο πετρελαιοκίνητο υποβρύχιο κλάσης «Soryu». Πρόκειται για το JS «Toryu» (SS 512), μήκους 84 μέτρων, εκτοπίσματος 2.900 τόνων (στην επιφάνεια) και 4.200 τόνων (σε βύθιση). Από τα 12 υποβρύχια, τα έξι ναυπήγησε η KHI (Kawasaki Heavy Industries), ενώ άλλα έξι η MHI (Mitsubishi Heavy Industries). To υποβρύχιο άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2017 και καθελκύστηκε το Νοέμβριο του 2019. Κόστισε $ 635 εκατομμύρια, χωρίς τα όπλα και την υποστήριξη.

Τα 12 υποβρύχια κλάσης «Soryu» εντάχθηκαν σε υπηρεσία την περίοδο 2009-2021. Ενσωματώνουν το σουηδικό σύστημα AIP τύπου V4-275R Stirling και έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες των 533 χιλιοστών Type-89 μέγιστου βεληνεκούς 50 χιλιομέτρων ή βλήματα UGM-84 Harpoon (συνολικά κάθε υποβρύχιο έχει αναχορηγία 30 πυρομαχικών). Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα υποθαλάσσιας πλεύσης 20 κόμβους (37 χιλιόμετρα την ώρα).

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τρία πρώτα υποβρύχια «Soryu», που εντάχθηκαν σε υπηρεσία το 2009, το 2010 και το 20211 θα αντικατασταθούν από ισάριθμα υποβρύχια κλάσης «Taigei» της MHI (το πρώτο υποβρύχιο, JS «Taigei», καθέλκυσε τον περασμένο Οκτώβριο). Τα «Taigei» είναι υποβρύχια εκτοπίσματος 3.000 τόνων, κόστισε $ 720 εκατομμύρια, χωρίς τα όπλα και την υποστήριξη, και αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2022, ενώ τα επόμενα δύο τον Μάρτιο του 2023 και τον Μάρτιο του 2024 αντίστοιχα.