H γαλλική Safran ανακοίνωσε ότι λειτούργησε κινητήρα ελικοπτέρων τύπου Arrano με 38% καύσιμο SAF (Sustainable Aviation Fuel), ένα βιοκαύσιμο το οποίο παράγεται από χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι. Η δοκιμή έγινε στο έδαφος και εντάσσεται στο πρόγραμμα της Safran για γενίκευση της χρήσης καυσίμων SAF στους κινητήρες της. Δύο εβδομάδες πριν, είχε προηγηθεί η πρώτη πτήση ελικοπτέρου H-145, με κινητήρες  Arriel 2E, με 40% βιοκαύσιμο και 60% καύσιμο Jet-A1. Η χρήση βιοκαυσίμων μειώνει τις εκπομπές CO2 και όπως ανακοίνωσε η Safran όλοι οι κινητήρες της μπορούν να λειτουργούν με βιοκαύσιμο στο 50% του συνολικού καυσίμου. Στόχος της εταιρίας η χρήση βιοκαύσιμου σε ποσοστό 100% μέχρι το 2023 και η μείωση των εκπομπών CO2 σε ποσοστό 80%.