Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «Opex360», ο Γάλλος Βουλευτής Fabien Gouttefarde, ζήτησε να εξεταστεί η περίπτωση ανάπτυξης ενός μη-επανδρωμένου αεροχήματος μάχης (UCAV : Unmanned Combat Air Vehicle), με βάση το nEUROn, για χρήση από το Γαλλικό Ναυτικό. To πρόγραμμα nEURON ξεκίνησε το 2006, ως πρόγραμμα ωρίμανσης και επίδειξης τεχνολογίας. Εκτός της γαλλικής Dassault, στο πρόγραμμα συμμετέχουν η ιταλική Alenia Aermacchi (πλέον Leonardo), η σουηδική Saab, η Ισπανία, μέσω της Airbus, η Ελλάδα με την ΕΑΒ και η ελβετική RUAG. Κύριος ανάδοχος του προγράμματος είναι η Dassault, ενώ το όλο πρόγραμμα διαχειρίζεται η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών (DGA) της Γαλλίας.

Όπως αναφέρει η ΕΑΒ στην ιστοσελίδα της: «Το 10% περίπου του πρωτότυπου αυτού αεροσκάφους σχεδιάστηκε, μελετήθηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τους Μηχανικούς της Διεύθυνσης Μελετών, Έρευνας, Σχεδίασης και Ανάπτυξης Αεροδιαστημικών Συστημάτων, και από τις Διευθύνσεις Αεροκατασκευών και Ηλεκτρονικών της ΕΑΒ». Η παρθενική πτήση του nEUROn πραγματοποιήθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2012 στη Γαλλία. Οι πρώτες συζητήσεις για το πρόγραμμα nEUROn ξεκίνησαν το 2003, ενώ η υλοποίησή του ξεκίνησε το 2005 μετά από απόφαση για συμμετοχή και χρηματοδότηση από τις χώρες Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία, Ισπανία, Ελλάδα και Ελβετία. Στο πλαίσιο της συμμετοχής της η ΕΑΒ ολοκλήρωσε με επιτυχία τη σχεδίαση, ανάπτυξη και κατασκευή σημαντικού μέρους του nEUROn:

-Του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (Stealth).

-Του οπισθίου μέρους της ατράκτου που περιβάλλει το Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων (Aft Fuselage) καθώς και

-Του πίνακα λειτουργικού ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους για έλεγχο τόσο πριν από την εγκατάσταση των Ηλεκτρονικών συστημάτων στο αεροσκάφος, όσο και για έλεγχο πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig).