Η Αεροπορία του Μπαγκλαντές (BAF) εξέδωσε αίτηση για υποβολή προτάσεων (RFP) για ένα μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα (UAS) για επιχειρήσεις πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης (ISR).

Το UAS πρέπει να αποτελείται από μη επανδρωμένο αεροσκάφος μέσου ύψους μακράς ακτίνας δράσης (MALE), σταθμό ελέγχου εδάφους (GCS), υποσυστήματα αισθητήρων και κατευθυνόμενα πυρομαχικά αέρος -εδάφους.

Στο RFP, η BAF απαιτεί από το UAV να έχει ελάχιστη ταχύτητα πτήσης 140 km/h,  μέγιστη ταχύτητα 200 km/h ή περισσότερο και ανώτατο υψόμετρο πτήσης περίπου 20.000 πόδια.

Με ελάχιστο ωφέλιμο φορτίο 120 kg σε τρία σημεία ανάρτησης, το UAV πρέπει να έχει εμβέλεια 1.000 km. Εάν αναλαμβάνει αποστολή ISR, το UAV πρέπει να έχει ελάχιστη διάρκεια πτήσης 15 ωρών. Όταν θα είναι οπλισμένα με πυρομαχικά αέρος -εδάφους (σε 2 εκ των 3 σημείων ανάρτησης), η διάρκεια πτήσης τους πρέπει να είναι τουλάχιστον εννέα ώρες.

Όσον αφορά τη σύνδεση δεδομένων επικοινωνίας μεταξύ της GCS και του UAV, η BAF απαιτεί ότι η σύνδεση δεδομένων θα έχει ελάχιστη εμβέλεια 200 χλμ. Ο υποψήφιος πρέπει επίσης να συμπεριλάβει στην προσφορά τους ηλεκτροοπτικούς και υπέρυθρους αισθητήρες (EO / IR), ραντάρ συνθετικής απεικόνισης με ενδείξεις εδάφους (SAR / GMTI) και κατευθυνόμενα πυρομαχικά ακριβείας (π.χ. πυραύλους αέρος-εδάφους και βόμβες με καθοδήγηση ακριβείας).

Με βάση τις απαιτήσεις της BAF, είναι πιθανό ότι οι κορυφαίοι υποψήφιοι UAVs θα προέρχονταν πιθανότατα από την Κίνα και την Τουρκία.

Στην περίπτωση της τουρκικής προσφοράς, η τουρκική αεροδιαστημική βιομηχανία (TAI) μπορεί να προσφέρει το Anka Α ή το ικανότερο Anka B, το οποίο έχει ωφέλιμο φορτίο 200 κιλά, ανώτατο υψόμετρο πτήσης τα 30.000 πόδια και διάρκεια πτήσης 24 ωρών. Το Αnka θα περιλαμβάνει λογικά, αισθητήρες της Aselsan και κατευθυνόμενα πυρομαχικά ακριβείας της Roketsan.

To τουρκικό UAV Anka οπλισμένο με ρουκέτες κατεύθυνσης λέιζερ Cirit και πυραύλους MAM-L κατεύθυνσης ημι-ενεργού λέιζερ

Η Αεροπορική Βιομηχανία της Κίνας (AVIC) μπορεί να προσφέρει διάφορες επιλογές, όπως το China Aerospace Science and Technology Corporation (CASC) CH-4 και το Chengdu Aircraft Industry Group (CAIG) Wing Loong II.

Το CH-4 και το Wing Loong II έχουν ωφέλιμο φορτίο 345 kg και 400 kg, αντίστοιχα, διάρκεια πτήσης 40 ώρες και 32 ώρες αντίστοιχα.