Σύμφωνα με δημοσίευμα του «The National Interest», το οποίο επικαλείται την τελευταία αναφορά του Robert Behler, Διευθυντή του Γραφείου Επιχειρησιακών Δοκιμών και Αξιολόγησης του Αμερικανικού Υπουργείου Άμυνας, το F-35 Lightning II ακόμα αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα: 873 αστοχίες λογισμικού και 13 ζητήματα κατηγορίας «πρέπει να επιλυθούν» («must-fix»), μεταξύ των οποίων και το θέμα του πυροβόλου των 25 χιλιοστών του F-35A. Σχετικά με το πυροβόλο, η αναφορά «εκλαμβάνει την ακρίβεια του, ως έχει σήμερα, μη αποδεκτή».

Τον Ιούνιο του 2019 η αμυντική ιστοσελίδα «DefenseNews» ανέφερε ότι το F-35, στις εκδόσεις F-35B και F-35C, σε συγκεκριμένες παραμέτρους πτήσης, εμφανίζουν την τάση της ανεξέλεγκτης πτήσης. «Ειδικότερα, τα αεροσκάφη των Πεζοναυτών και του Ναυτικού γίνονται δύσκολα στον έλεγχο όταν το αεροσκάφος επιχειρεί σε γωνίες άνω των 20ο», αναφέρει χαρακτηριστικά το «DefenseNews». Σύμφωνα με το «The National Interest» το Αμερικανικό Υπουργείο Άμυνας έχει ζητήσει από τη Lockheed Martin να διορθώσει τα 13 πιο κρίσιμα ζητήματα πριν την έναρξη της ανάπτυξης του λογισμικού των αεροσκαφών της παρτίδας παραγωγής Block.4.

Στην πραγματικότητα οι 873 αστοχίες του λογισμικού που αναφέρονται είναι λιγότερα από τις 917 αστοχίες του καταγράφηκαν το 2018. Η εκπρόσωπος τύπου της Lockheed Martin, Brett Ashworth, δήλωσε ότι το F-35 «συνεχίζει να ωριμάζει και είναι το πιο φονικό, βιώσιμο και δικτυωμένο μαχητικό του κόσμου … Η αξιοπιστία του συνεχίζει να βελτιώνεται με τον παγκόσμιο στόλο να καταγράφει διαθεσιμότητα της τάξεως του 65%, ενώ οι επιχειρησιακές μονάδες καταγράφουν διαθεσιμότητα της τάξεως του 75%».